Block-FM-II-Yu-Pam

“လူဆုိရင္ မိဘေမတၱာ ….. ဘုရားမေဟာေတာင္ သိတတ္ရမယ္… လူဆုိရင္ သမုိင္းရဲ႕ သစၥာ ….. ဘုရားမေဟာလဲ ထိန္းသိမ္းရမယ္ ေဟ့”

“လူဂ်ဂါးေပါဒါဘာ”

စပီကာကထြက္ေနတဲ့ အဆိုေတာ္လင္းလင္းရဲ႕ အသံကိုျဖတ္ၿပီး ပီပီသသၾကည္ၾကည္ျမျမနဲ႔ အနီးအနားကပ္ၾကားလိုက္ရတဲ့ အသံရွင္ကို မၾကည့္ဘဲနဲ႔ သိလိုက္ၿပီ။ ေျပာင္ေလး …..။ သံုးႏွစ္မျပည့္တျပည့္ သူ႕အသက္နဲ႔ မလိုက္ေအာင္ အသံလံုးႀကီးႀကီးနဲ႔ ထူးျခားတဲ့အသံပိုင္ရွင္ကေလးမို႔ ေဟာဒီတစ္လမ္းလံုးမွာ သူ႕ကို မသိသူရယ္မရွိ။ အသားျဖဴျဖဴ၊ ႏႈတ္ခမ္းနီေထြးေထြးေလးနဲ႔ အေဖတူ ႏွဖူးေျပာင္ေလးမို႔ သူ႕ကို အားလံုးက ခ်စ္စႏိုးနဲ႔ ေျပာင္ေလးလို႔ ေခၚၾကတယ္။ အံမယ္ …. ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာေလးက အိမ္တံခါး၀မွာ ဒူးကေလးကို ညြတ္ကာ၊ ကိုယ္ကေလးဆန္႔ကာနဲ႔ ေတးသံအလိုက္ကေနလိုက္တာမ်ား တကယ့္ကို ေရာ့ခ္ကာႀကီးလို။

စကားကုိ ၀ါက်တစ္ေၾကာင္းျပည့္ေအာင္ မေျပာတတ္တဲ့ဒီကေလးက ဒီသီခ်င္းဆို ဘယ္ေနရာအက်မွာ သူဘာေအာ္ရမယ္ဆိုတာေတာ့ ေကာင္းေကာင္းသိတယ္။ ေျပာင္ေလးတို႔ မိသားစုက သူတို႔အိမ္ရဲ႕ ေခါင္းရင္းျခံကေပါ့။ ေျပာင္ေလးအေဖက သီခ်င္းနားေထာင္တဲ့အခါ ေဘးခုနစ္အိမ္ၾကားေလာက္ေအာင္ sound box အႀကီးႀကီးေတြနဲ႔ အက်ယ္ႀကီးဖြင့္တတ္တယ္။ ဒီေတာ့လည္း ဒီကေလးက သီခ်င္းေတြနဲ႔ ဒီေလာက္ႀကီး ရင္းႏွီးေနတာမဆန္း။ တခါတေလ သူ႕အိမ္ကလူေတြက သားေရ ဆိုျပပါဦးကြာလို႔ေျပာလိုက္ရင္ သူ႕အသံၾသၾသႀကီးနဲ႔ “ရာဂၽြင္ …. ထုပ္ပတ္တိလည္း သိဘာဒယ္ ..….. ´´ ဆိုၿပီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းသီခ်င္းဆိုျပလို႔ မိသားစု၀င္ေတြက သေဘာေတြက်လို႔။

သူတို႔ရပ္ကြက္မွာကေတာ့ ကေလးေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ထြက္သမၽွ ေပၚသမွ်သီခ်င္းေတြကို ေကာင္းေကာင္းရၾကတယ္။ ဒါကလည္းမဆန္း ….။ လမ္းတိုင္းနီးပါးမွာရွိတဲ့ အလွဴခံမ႑ပ္ေတြက သီခ်င္းေတြတအားဖြင့္သကိုး။ လတို္င္းနီးပါး ရိုးရာပြဲေတာ္ေတြရွိသလို ပြဲေတာ္မရွိလည္း ဆြမ္းေလာင္းအသင္းေတြရဲ႕ မ႑ပ္ေတြက ေန႔ေန႔ညည သီခ်င္းေတြကို ေအာ္လံနဲ႔ဖြင့္သမို႔ ကေလးလူႀကီး မၾကားခ်င္လည္း ၾကားေနရတာပဲ။

သူတို႔လမ္းရဲ႕အလယ္နားေလာက္မွာ လမ္းေဘးတစ္ဘက္ ကပ္ေဆာက္ထားတဲ့ လမ္းရဲ႕ဆြမ္းေလာင္းရံုကဆို မနက္ပုိင္းတစ္ပိုင္းေလာက္သာ ဘုန္းႀကီးတရားေခြဖြင့္၊ ေန႔လည္ေန႔ခင္းကေန ညအထိ စက္ကိုသြားဖြင့္သူေတြ စိတ္တုိင္းက် ဒီေဂ်လုပ္ၾကလို႔ အုန္းပင္ထိပ္ဖ်ားတပ္ထားတဲ႔ေလာ္စီပီကာႀကီးကေန စိုင္းစိုင္းတို႔၊ လင္းလင္းတို႔ေတြ တက္တက္ေအာ္ေနၾကေပါ့။

အဲ … အဆိုးဆံုးကေတာ့ မ႑ပ္ရဲ႕မ်က္ေစာင္းထိုးက ဆယ္ေပအိမ္ေလးက ဂုတ္ပုတို႔ ေမာင္ႏွမတစ္သိုက္ပဲ။ တစ္ထပ္ဆယ္ေပပ်ဥ္ေထာင္အိမ္ေလးမွာ မိသားစုက ေလးစုေလာက္၊ လူဦးေရကလည္း ၁၅ ေယာက္သာသာဆိုေတာ့ ဂုတ္ပုတို႔ေမာင္ႏွမေတြဟာ ညအိပ္ခ်ိန္ကလြဲရင္ အိမ္ထဲမွာထက္ လမ္းေပၚမွာပဲ အေနမ်ားၾကတယ္။ ဒီေတာ့ သူတို႔အတြက္ နားခိုရာက အရိပ္လည္းရ၊ သီခ်င္းလည္းနားေထာင္ရတဲ့ လမ္းမ႑ပ္ပဲေပါ့။ တခါတေလ ၾကံဳၾကိဳက္ရင္ ဆြမ္းခံထြက္တဲ့လူငယ္ေလးေတြတြက္ ခ်က္ထားတဲ့ ထမင္းဟင္းေတာင္ သူတို႔ ၀င္စားလို႔ရေသးတယ္။ အဲဒီမ႑ပ္ကလည္း ဂုတ္ပုတို႔ေမာင္ႏွမေတြေၾကာင့္ပဲ  သူတို႔လမ္းရဲ႕အစည္ကားဆံုး ေနရာျဖစ္ေနတာေပါ့။ သူတို႔အတြက္ေတာ့ အဲဒီေနရာက ေဆာ့ကစားရာ ကစားကြင္းဆိုလည္းဟုတ္၊ ပိုက္ဆံတျပားမွ မေပးရတဲ့ စတိတ္ရိႈးစင္ျမင့္ဆုိလည္းဟုတ္တာပဲ။

တကယ္ေတာ့ ဒီမ႑ပ္ကလည္း အစဥ္အလာနဲ႔ရယ္ပါ။ ဟိုးအရင္ သူတို႔ ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့ ခုလုိ သံတုိင္ေတြနဲ႔ တစ္ႏွစ္ပတ္လံုး အခိုင္အမာထိုးထားတဲ့ မ႑ပ္မ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ တန္ေဆာင္တိုင္အခါေရာက္မွသာ လမ္းကထိန္အတြက္ သစ္၀ါးေတြနဲ႔ တပတ္ေလာက္စာ ယာယီထိုးတဲ့ မ႑ပ္ေပါ့။ အဲဒီတစ္ပတ္တာလံုး သူတို႔လမ္းထဲမွာ သီခ်င္းသံက ေန႔ေန႔ညညဖြင့္ထားတာပဲ။ သုေမာင္၊ သန္းျမတ္စိုး၊ ပိုးအိစံ၊ မႏၱေလးသိန္းေဇာ္တို႔လည္း ေက်ာ့ေက်ာ့ၿပီးဖြင့္လြန္းလို႔ တိပ္သားေတြေၾကၿပီး အသံ၀င္မတတ္ဆိုေနသလားေတာင္ထင္ရရဲ႕။ ဒါေပမယ့္လည္း အဲဒီသီခ်င္းသံေတြၾကားမွာပဲ အလွဴပစၥည္းေတြကုိ ပေဒသာပင္မွာ ၾကည့္ေကာငး္ေအာင္ခ်ည္ၾက၊ အလွဴခံပိုက္ဆံေတြကုိ ၁၀တန္၊ ၂၀ တန္ အသစ္အုပ္ေတြနဲ႔လဲၿပီး ၾကာပန္းပံု၊ ေဒါင္းပံု စသျဖင့္ ၾကည့္ေကာင္းမယ့္ပံုေလးေတြျဖစ္ေအာင္ လူႀကီးကလူငယ္၊ လူငယ္က ကေလးထိ အဆင့္ဆင့္သင္ေပးရင္း လမ္းကထိန္အတြက္ အသက္အရြယ္စံု လုပ္အားေပးၾကတာပါပဲ။

ကထိန္ပြဲကို သူမ်ားေတြလို ပေဒသာပင္ေတြ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပို႔ရံုတင္မဟုတ္ဘဲ သူတို႔လမ္း တစ္လမ္းထဲပဲ သီးသန္႔ဆင္ႏႊဲတဲ့ ဓေလ့တစ္ခုလည္းရွိေသးတယ္။ အဲဒါကေတာ့ ေအာင္စၾကၤာဘုရားမဲ။ လမ္းထဲက အလွဴရွင္တစ္ဦးရဲ႕ အလွဴျပဳမႈေၾကာင့္ သူတို႔လမ္းမွာ ေအာင္စၾကၤာလို႔ ဘြဲ႕အမည္ေပးထားတဲ့ ရုပ္ပြားေတာ္တစ္ဆူရွိတယ္။ တန္ေဆာင္တုိင္ေရာက္ၿပီဆိုရင္ ဘုရားမဲလက္မွတ္ေတြ အိမ္ေစ့ေရာင္းၿပီး ကထိန္မခင္းခင္ ညမွာ မဲေဖာက္ေလ့ရွိတယ္။ မဲေပါက္တဲ့သူက ဘုရားကုိ သူ႕အိမ္မွာ တစ္ႏွစ္တာကိုးကြယ္ခြင့္ရတယ္ေလ။ သူတို႔လမ္းထဲကလူေတြအတြက္ေတာ့ ေအာင္စၾကၤာဘုရားဆုိတာက တကယ့္ကို တန္ခိုးႀကီးဘုရား။ ဘုရားအိမ္မွာၾကြတဲ့ႏွစ္ဆို စီးပြားတက္တယ္၊  စစအရာရာအဆင္ေျပတယ္ဆိုတာမ်ိဳး ဆိုတတ္ၾကေတာ့ အိမ္တုိင္းနီးပါး ဘုရားမဲမေပါက္ခ်င္တဲ့အိမ္ဆိုတာမရွိသေလာက္ပဲ။ တခ်ိဳ႕မ်ားဆုိ ဘုရားမဲေပါက္ခ်င္လြန္းလို႔ တစ္ေယာက္တည္း မဲေလးငါးေစာင္၀ယ္တတ္တယ္။ ဒါမ်ိဳးကိုလည္း ခြင့္ျပဳထားတယ္။ ဘုရားမဲေပါက္တဲ့အိမ္အတြက္ ဘုရားအေနကဇာတင္တဲ့အခါ အလွဴေငြပိုရတာေပါ့။

ဒီဓေလ့ဟာ ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက စခဲ့တယ္ဆိုတာ မသိေပမယ့္ သူမွတ္မိစအရြယ္ထဲက ဘုရားမဲေဖာက္တဲ့ညဟာ သူတို႔လမ္းရဲ႕အဆူညံဆံုးညပဲ။ သူတို႔ခပ္ငယ္ငယ္က လမ္းထိပ္က ဓမၼာရံုမွာ ဘုရားမဲေဖာက္ေလ့ရွိေတာ့ လမ္းထဲကလူအကုန္ အိမ္ေစာင့္ေလာက္သာခ်န္ၿပီး သြားလိုက္ၾကတာ ဓမၼာရံုျပည့္လို႔ အျပင္ကေန နားေထာင္ခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္ေတြေတာင္ရွိတယ္။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ လမ္းလယ္မွာ မ႑ပ္ထိုးၿပီး မိုက္ကရိုဖုန္းေတြဘာေတြနဲ႔ ေၾကညာတဲ့အဆင့္ကို ေရာက္တာေပါ့။ အဲဒီေတာ့ ကေလးေတြ၊ လူငယ္ေတြေလာက္ပဲ မ႑ပ္နားသြားနားေထာင္ၾကၿပီး လူႀကီးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ ကိုယ့္အိမ္ေရွ႕မွၾ ထုိင္ခံုကိုယ္စီခ်ၿပီး မဲႏိႈက္တာကို နားေထာင္ၾကတယ္။ မဲဖလားကိုင္ဖို႔ မဲႏိႈက္ဖို႔ေတာင္ ရပ္ကြက္ထဲက လူႀကီးေတြ၊ ကာလသားေတြရဲ႕နာမည္ကုိ အရင္မဲႏိႈက္ရတယ္။ ၿပီးမွ သူတို႔က နာမည္အတြက္ တစ္ဖလား၊ မဲအတြက္ တစ္ဖလားထားတဲ့ ေငြဖလားႀကီးႏွစ္ခုထဲကေန မဲေတြႏိႈက္ေပးၾကေပါ့။ ဦးဘယ္သူ ေဒၚဘယ္သူ ဆုိတာ ေၾကညာအၿပီး ဗလာပါ ခင္ဗ်ားလို႔မ်ားေအာ္လိုက္ရင္ ပရိသတ္က တကယ့္ကို ၀က္၀က္ကြဲ။ တခါတေလ မဲေတာင္ မေၾကညာရေသးခင္ လူအုပ္ႀကီးက အရင္ဦးၿပီး “ဗလာပါ ခင္ဗ်ာ´´ “ဗလာပါရွင္´´ လို႔ အက်ယ္ႀကီးေအာ္ၾကေသးတယ္။ ဒီေလာက္ ဆူေနတဲ့ အသံေတြကို ဖံုးေအာင္ လမ္းထဲက တခ်ိဳ႕အေဒၚႀကီးေတြက “ဒံေပါက္ … ဒံေပါက္´´ နဲ႔ ေအာ္ၾကေသးတယ္။ သူတို႔သာ ဘုရားမဲေပါက္ရင္ ဒံေပါက္ေကၽြးမယ္ဆုိတဲ့သေဘာေပါ့။ ဘုရားမဲ “ေအာင္စၾကၤာ´´ ထြက္သြားၿပီးဆိုရင္ေတာ့ ေမာေမာနဲ႔ အိမ္ျပန္လာၾကရင္း “ငါတို႔အိမ္ကေတာ့ တစ္ေယာက္မက်န္အကုန္ထြက္တယ္´´ “ငါတုိ႔အိမ္က တစ္မဲမွမထြက္ဘူး´´ စသျဖင့္ ျပန္ၿပီး စားျမံဳ႕ျပန္ၾကတယ္။

ကထိန္ခင္းမယ့္ေန႔ခင္းဆို လမ္းထဲက သက္လတ္ပိုင္းလူႀကီးေတြဦးေဆာင္ၿပီး ဘုရားကုိ အရင္အိမ္ေဟာင္က ပင့္ၿပီး လမး္တစ္ပတ္ပတ္ၿပီးရင္ မဲေပါက္ထားတဲ့အိမ္အသစ္ဆီပင့္ေပးၾကတယ္။ ၿပီးမွ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကို ပေဒသာပင္ေတြစီၿပီး လူတန္းႀကီးနဲ႔ လိုက္ပို႔ၾကတယ္။ လူငယ္ေတြေရာ၊ ကေလးေတြပါ ဖီးလိမ္းျပင္ဆင္ၿပီး ေမာင္းေထာင္ခ်ိဳင့္ထဲ သကၤန္းေတြထည့္ကိုင္လို႔ သူတို႔ဆီကေန ၄၅ မိနစ္ေလာက္လမ္းေလွ်ာက္ရတဲ့ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းဆီ တစ္သီတစ္တန္းႀကီး ကထိန္လွည့္ရင္းသြားၾကတာေပါ့။ အႏုပညာပုိးရွိတဲ့လူေတြကေတာ့ ငွားထားတဲ့ အိုးစည္၀ိုင္းနဲ႔ အၿပိဳင္ ဦးေရႊရိုး၊ ေဒၚမိုးဆိုလည္း မရွက္မေၾကာက္ တစ္လမ္းလံုးကရင္းလိုက္သြားၾကတာပါပဲ။ ေနပူလည္း ေမာရမွန္းရယ္လို႔မသိၾကဘူး။

ခုေတာ့ သူတို႔လမ္းထဲမယ္ ခုလိုမ်ိဳး ကထိန္မခင္းျဖစ္တာ ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာပါၿပီ။ ကထိန္ဆို ဘုန္းႀကီးတရားနာၿပီး ပေဒသပင္ေတြ ကားနဲ႔တင္ေပးလိုက္တာပဲ။ ေအာင္စၾကၤာဘုရားမဲလည္း မလုပ္ျဖစ္ေတာ့တာ ခုဆို ေလးငါးႏွစ္ပင္မကေတာ့ၿပီ။ စရိတ္စကေတြႀကီးျမင့္လာတာ၊ လမး္ထဲ  လူသစ္ေတြေျပာင္းလာၿပီး အရင္လူေဟာင္းေတြေလာက္ စိတ္၀င္စားမႈမရွိေတာ့တာေတြေၾကာင့္ ေနာက္ဆံုးမွာ လမ္းလူႀကီးေတြတိုင္ပင္ၿပီး ဘုရားမဲကုိ တစ္သက္တာအၿပီးအပိုင္ ကုိးကြယ္မယ့္သူဆီ ပင့္ေပးခဲ့ၿပီးၿပီ။ အဲဒီအခ်ိန္ကုိ အတိအက်မမွတ္မိေပမယ့္ သူတို႔လမ္းထဲ အႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ၾကာေအာင္ အိမ္ေတြမွာ ယာယီစံပယ္ခဲ့တဲ့ဘုရားကုိေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ မဲႏိႈက္မယ္ဆိုတုန္းက တစ္လမး္လံုး ရင္ခုန္၀မ္းနည္းျဖစ္ခဲ့ၾကရတယ္။  တစ္သက္တာကိုးကြယ္ရမယ့္အခြင့္အေရးမို႔ လူတိုင္းက မဲေပါက္ခ်င္ၾကေပမယ့္ ကိုယ့္လမ္းဘုရားကို ေနာင္ႏွစ္ေတြမွာ တစ္ဦးတစ္ေယာက္တည္းကပဲ ပိုင္ဆုိင္သြားေတာ့မယ့္အျဖစ္ကိုလည္း အားလံုးက ၀မ္းနည္းမဆံုးေပါ့။ အဲဒီႏွစ္ဟာ ေအာင္စၾကၤာဘုရားသမိုင္းမွာ မဲအမ်ားဆံုးရတဲ့ႏွစ္ပဲ။ လူတိုင္းနီးပါး ႏွစ္ေစာင္စီေလာက္ယူၾကတာကိုး။ တခ်ိဳ႕ဆို တစ္ေယာက္တည္း ငါးေစာင္၊ေျခာက္ေစာင္၀ယ္ၾကတယ္။ ဘုရားမဲကိုေသခ်ာထည့္ထားပါရက္နဲ႔ မဲကုန္တဲ့အထိ ဗလာေတြပဲျဖစ္ေနလို႔ အဲဒီႏွစ္က ထူးထူးျခားျခားပဲ မဲကို ႏွစ္ခါျပန္ႏိႈက္ခဲ့ရတယ္။

ခုေနမ်ားေတာ့ သူတို႔လမး္ရဲ႕ကထိိန္ဟာ ေျခာက္တိေျခာက္ကပ္နဲ႔ ကထိန္ခင္းျဖစ္တယ္ဆိုရံုေလးသာ ရွိေတာ့တယ္။ အဲဒီအစား ၀ါတြင္းမွာေတာ့ တနဂၤေႏြအပတ္တိုင္း ဆြမ္းေလာင္းတာမ်ိဳးေတာ့ရွိပါရဲ႕။ ဒါေပမယ့္ တစ္လမ္းလံုးက တစ္တပ္တစ္အား ပါ၀င္တာမ်ိဳးမဟုတ္ေတာ့ဘဲ မိသားတစ္စုေလာက္ကပဲ ဦးေဆာင္လုပ္ၿပီး သူတို႔ရဲ႕ လုပ္ငန္းကိုင္ငန္းသဖြယ္ စီးပြားေရးဆန္ဆန္လုပ္ကိုင္ေနတာမ်ိဳးပဲျဖစ္ေနေတာ့တယ္။ လမ္းကုိ ျဖတ္ၿပီး အခိုင္အမာေဆာက္ထားတဲ့ မ႑ပ္ဆီက ဟိုတုန္းကလိုေတာ့ သီခ်င္းသံျမိဳင္ျမိဳင္ၾကားရပါရဲ႕။ ဒါေပမယ့္ တစ္ေန႔လံုးၾကားလို႔ နားခံသာမယ့္ သီခ်င္းမ်ိဳးေတြမွ မဟုတ္ေတာ့ဘဲ။ သူတို႔ငယ္ငယ္ကဆို ကေလးေတြကို လူႀကီးမိဘေတြက  က်ီးျဖဴက်ီးမည္းတို႔၊ ခ်ိဳမိုင္မိုင္တို႔နဲ႔ က်ီစယ္ၾက၊ သင္ေပးၾကတယ္။ သီခ်င္းဆိုျပပါဦးဆိုရင္ “ဘယ္ကိုသြားမလဲ မီးမီးရယ္ … ဦးဦးကုိသာ ေျပာပါကြယ္ … လကမၻာေရာက္ေအာင္ မီးကိုေခၚ .. ဦးဦးလိုက္ပို႔ေနာ္ …´´ တို႔၊ “၀ိုင္း ၀ိုင္း စက္ စက္ … ၀လံုးကိုေရး  …အတူသြားမယ္ ေက်ာင္းကို …´´ တို႔ကို မပီကလာပီကလာအသံေတြနဲ႔ ဆိုျပၾကမယ္။ ခုေနမ်ားေတာ့ သားေရ လုပ္ပါဦးဟဆုိရင္ ေျပာင္ေလးရဲ႕ အသံၾသၾသႀကီးနဲ႔ “လူဂ်ဂါးေပါဒါဘာ …´´လို႔ဆိုတဲ့အသံပဲ နားထဲၾကားေယာင္ေနတယ္။

တစ္ေန႔က အလုပ္ကအျပန္ မ႑ပ္ေရွ႕မွာ ဂုတ္ပုတုိ႔ေမာင္ႏွမတစ္သိုက္ပြဲက်ေနၾကတာကို ေတြ႕ရဲ႕။ အဲဒီတုန္းက သူတို႔လမ္းထဲ မီးပ်က္ေနခ်ိန္မို႔ သီခ်င္းေတာ့ ဖြင့္မထားပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔ေမာင္ႏွမေတြ အခ်င္းခ်င္း ဆိုၾကရင္း ပြဲခံေနၾကတာေပါ့။ ခပ္လွမ္းလွမ္းကတည္းက သူတို႔တစ္အုပ္မွန္းသိေပမယ့္ သူတို႔ကဒီလိုပဲ ဆူေနၾကမို႔ ဂရုမျပဳမိအားပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔နားျဖတ္သြားခ်ိန္မွာ တကယ့္ကိုအက်အန အဆိုေတာ္ႀကီးလို မ်က္ႏွာထိမ်က္ႏွာထားနဲ႔ဆိုေနတဲ့ ဂုတ္ပုရဲ႕ ညီမေလး နာဂစ္ဆိုေနတာကို က်န္ေမာင္ႏွမေတြက ၀ိုင္းၿပီး ကေပးေနၾကတာေလ။ ဂုတ္ပုထက္ အသက္ႏွစ္ႏွစ္ငယ္တဲ့ နာဂစ္ကေတာ့ အသက္ေျခာက္ႏွစ္ဆိုတဲ့အရြယ္နဲ႔ မလိုက္ေအာင္ ဖင္ကိုလႈပ္ကာ ရင္ကို ခါကာနဲ႔ အနားမွာရွိတဲ့မ႑ပ္သံတုိင္ကို ပြတ္ကာသီကာကရင္း “ဒီမွာ တင္းတယ္ .. တင္းတယ္ … တင္းတယ္ .. တင္းတယ္ေဟ့´´ တဲ့။ ဒါနဲ႔႔ပဲ သူ …….သက္ျပင္းရွည္ႀကီးတစ္ခုကုိ ရုတ္တရက္ အလိုလို ခ်မိသြားခဲ့တယ္ …။

ယုပမ္
ေဖေဖာ္၀ါရီ ၂၅၊ ၂၀၁၄