ခံစားမႈႏွင္႔ယွဥ္ေသာ………

 

လူငယ္ဘ၀ ဆယ္တန္းမေအာင္ေသးခင္ အထက္တန္း ေက်ာင္းသားဘ၀နဲ႔ ဆယ္တန္းကို လြန္ေျမာက္လုိ႔ တကၠသိုလ္ ေရာက္တဲ႔ကာလ… ဒီကာလႏွစ္ခုမွာ အခိ်န္္က သိပ္မကြာေပမယ္႔  စိတ္ခံစားမႈကေတာ႔ အမ်ားၾကီး ကြာသြားပါတယ္။ ဆယ္တန္းေအာင္လုိ႔ တကၠသိုလ္ဆုိတာၾကီးကုိ တကယ္ မတက္ရေသးတဲ႔အခိ်န္မွာေတာင္ ျမကြ်န္းညဳိညဳိတကၠသုိလ္တုိ႔ တကၠသုိလ္ တမာတန္းတုိ႔ သစ္ပုတ္ပင္တုိ႔ ဂ်ပ္ဆင္တုိ႔ အမိတကၠသိုလ္တုိ႔ ေရနီေျမာင္းတုိ႔ စိန္ပန္းရိပ္တုိ႔ဆုိတဲ႔ တကၠသုိလ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ႔ အသုံးအႏုန္းကုိ ဖတ္ရၾကားတာနဲ႔တင္  ရင္ေတြ ခုန္ေနပါတယ္။ တကၠသိုလ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ႔ အခ်စ္၀တၱဳေတြကုိ ဖတ္လုိ႔ ခံစားလို႔ေကာင္းတဲ႔ အခ်ိန္ေပ႔ါ။

 

အဲဒီအခိ်န္မွာ ေမာင္၀ဏၰရဲ႕ “ပန္းေတြနဲ႔ေ၀”တကၠသုိလ္ေနာက္ခံ ၀တၱုဳကေန ရွပ္ရွင္အျဖစ္ ထြက္လာပါတယ္။ မင္းသားက  ညြန္႔၀င္း၊ မင္းသမီးက ခင္ယုေမ။ ဒုတိယမင္းသားက ေအာင္လြင္။ လူငယ္ဘ၀ အေတြးထဲမွာ အခ်စ္ေတြနဲ႔ ထုံမႊန္းေနခ်ိန္ဆုိေတာ႔ အဲဒီကားၾကည္႔ရတာ အေတာ္ေလးကို အရသာရွိပါတယ္။ စစခ်င္းအခန္းမွာကိုက လြမး္စရာ။ မုိးေတြအုံ႔မူိင္းေနတဲ႔ တစ္ရက္နဲ႔ ဇာတ္လမး္ကုိ အစျပဳပါတယ္။ တကၠသုိလ္ဆရာအျဖစ္ သရုပ္ေဆာင္တဲ႔ညြန္႔၀င္း(ေအာင္လတ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္) ေက်ာင္းသြားဖုိ႔အတြက္ အခန္းတံခါးပိတ္ၿပီး အျပင္အထြက္.. ေကာင္းကင္ေမာ႔ၾကည္႔ ထီးေလးကို လက္မွာခ်ိတ္လုိ႔ ထြက္အလာ “ယေန႔မုိးရြာမည္ ထင္သည္” ဆုိတဲ႔ စကားေလးနဲ႔ စလုိက္တာကေတာ႔ ဇာတ္ကားအဖြင္႔ပါ။ “ပန္းေတြန႔ဲေ၀… ကိုယ္႔ခ်စ္ဦးေခါင္းမွာ ပန္းကေလးေတြေ၀… ပန္းေတြနဲ႔ေ၀ ခ်စ္သူလဲ ပန္းလုိအျမဲ လန္းပါေစ…… တေန႔မျမင္ရရင္ အေမာမေျပ ခ်စ္လို႔လား ေမေရ….” အင္မတန္ဆုိလုိ႔ ေကာင္းခဲ႔တဲ႔ သီခ်င္းေလးေပါ႔။

 

တကားလုံး ရန္ကုန္တကၠသုိလ္နယ္ေျမထဲမွာတင္ ရုိက္ထားတာ မ်ားပါတယ္။ ထူးျခားတာက အျပင္မွာ နာမည္ၾကီး ကဗ်ာဆရာ ေဒါင္းႏြယ္ေဆြက တကၠသုိလ္ဆရာအျဖစ္ ၀င္ၿပီး သရုပ္ေဆာင္ပါတယ္။ ေက်ာင္းသားမ်ားကို စာသင္တဲ႔အခန္းမွာ စကားနည္းနည္းေလး ေျပာျပီး အမူအရာနဲ႔ ရယ္ေအာင္ လုပ္ျပသြားတယ္။ မင္းသားရဲ႕  သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္လဲ စာေရးဆရာ ေအာင္ျပည္႔က သရုပ္ေဆာင္ထားပါတယ္။ ခင္ယုေမဆုိတာနဲ႔ သတိရစရာေတြ ေပၚလာျပန္ပါတယ္။ ျမန္မာမင္းသမီးေတြထဲမွာ ေခတ္အမီဆံုး ဖက္ရွင္ေတြကို တီထြင္နုိင္သူပါပဲ။ သြက္လက္ျမဴးၾကြစြာ သရုပ္ေဆာင္နုိင္တဲ႔ မင္းသမီးျဖစ္တဲ႔အျပင္ “စကားတကၠသုိလ္”တုိ႔ “ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး” တုိ႔ “ယုန္ကေလး” တုိ႔လုိ႔ ျမဴးျမဴးၾကြၾကြ သီခ်င္းေတြကို ကုိယ္တုိင္သီဆုိနုိင္တဲ႔ အသံပါးပါးေလးနဲ႔ ခ်ဳိတဲ႔အသံရွိသူလုိ႔ ေျပာရင္ မမွားပါဘူး။ သူ႔ေခတ္က နာမည္ေက်ာ္ မင္းသားေခ်ာေက်ာ္ေဆြနဲ႔ ဘ၀လက္တြဲေဖာ္အျဖစ္ ရုပ္ရွင္ေလာကထဲမွာ အတူျဖတ္သန္းခဲ႔ပါတယ္။ ခင္ယုေမဆုိတဲ႔ နာမည္ကေန “ေမ”လုိ႔ တစ္လုံးထဲ ေျပာင္းလဲခဲ႔ေပမယ္႔ ပရိသတ္ေတ ြရင္ထဲမွာေတာ႔ အခုခ်ိန္ထိခင္ယုေမပါဘဲ။

 

ေက်ာ္ေဆြနဲ႔ခင္ယုေမ အတြဲညီခဲ႔တဲ့ “ေတာင္ခုိးေ၀ေ၀ ျမဴေျခဆုိင္းဆုိင္း”ကေတာ႔ လွပတဲ႔ ရႈခင္းေတြနဲ႔ ကားေလးပါပဲ။ ေနာက္ေက်ာ္ေဆြနဲ႔ လမ္းခြဲဲျပီးတဲ႔အခ်ိန္မွာ ရုပ္ရွင္ေလာကက ခဏေပ်ာက္သြားျပီး ပန္းေတြနဲ႔ေ၀ကားမွာ ျပန္ေပၚလာပါတယ္။

 

“ပနး္ေတြနဲ႔ေ၀”ဇာတ္ကားကေတာ႔ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ႔ တကၠသုိလ္ ေက်ာင္းသားမ်ားဘ၀ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ စၾကေနာက္ၾကတာေတြ၊ ည အေဆာင္ေရွ႕မွာ သီခ်င္းဆုိၾကတာေတြကေတာ႔ အဲဒီေခတ္က ေက်ာင္းသားမ်ား အၾကဳိက္ေပါ႔။ တကၠသို္လ္က စၾကၤန္လမ္းေလးမွာ ခ်စ္သူကုိ စကားေျပာဖုိ႔ေစာင္႔ေနခ်ိန္မွာ ကင္မရာရုိက္ခ်က္ေတြကလဲ လွမလွ။ ေနာက္ ဒီဇာတ္ကားမွာ နိမိတ္ပုံေတြ အေတာ္မ်ားတယ္လုိ႔လဲ ထင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ဒီနိိမိတ္ပုံေတြေၾကာင္႔လဲ ဇာတ္က ပုိၾကြသြားတယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္။ ညြန္႔၀င္းက လက္ေဆာင္ေပးဖုိ႔ ႏွင္းဆီပန္းေလးနဲ႔ ခင္ယုေမဆီအလာ လက္ကို နွင္းဆီဆူး စူးသြားတဲ႔ အခန္းေလးေတြ၊ ခ်စ္သူလာမယ္႔လမ္း သစ္ပင္အကြယ္က ေစာင္႔တာေတြက ဇာတ္ကို အရွိန္ျမင္႔ေစတဲ႔ အခန္းေတြေပါ႔။ ညြန္႔၀င္းဖြင္႔ေျပာမယ္လုိ႔ အားတင္းလာတဲ႔ေန႔မွာ အရင္ခ်စ္ေရးဆုိလုိက္သူ ေအာင္လြင္ရဲ႕အခ်စ္ကုိ ျငင္းပယ္စရာမရွိလို႔ လက္ခံျပီးတဲ႔အခ်ိန္၊ ညြန္႔၀င္းက အားတင္းလုိ႔ ဖြင္႔အေျပာ။ ပထမဖြင္႔ေျပာသူကို လက္ခံျပီးျဖစ္လုိ႔ ျငင္းပယ္။ ညြန္႔၀င္းကေတာ႔ ရာထူးရာခံရွိသူကို လက္ခံခ်င္လုိ႔ သူ႔ကိုျငင္းပယ္တယ္ဆုိျပီး စိတ္ထဲမွာနာ။ အဲဒီကားထဲမွာ ေနာင္တခ်ိန္မွာ သဘာ၀မင္းသား ျဖစ္လာမယ္႔ သုေမာင္က အင္မတန္မွကို လြမ္းစရာေကာင္းတဲ႔ ေနာင္မွာ အရမ္းေက်ာ္ၾကားလာမယ္႔ “ညဳိေရာင္မူိင္းမႈန္ .. မုိးတိမ္ယံက ဆုိင္း ဆုိင္းရက္ေလျပီ သက္ထားဘယ္ေသာခါမ ွနီးရပါမည္…… ခ်စ္ေမတၱာ သာေစေၾကာင္း… ဆုေတာင္းေပမယ္႔ တာရွည္ခဲ႔ျပီ… စၾကၤာ၀ဠာကြာပင္ျငား စိတ္မွာသာပင္ လိပ္ျပာထဲစြဲမိျပီ မတတ္သာ ခပ္ခြာခြာ ေနခ်င္အုံး မုန္းလုိ႔ေတာ႔ ဟုတ္ဘူး….” ဆုိတဲ႔ “ခ်စ္မုိးၾကီး”သီခ်င္းကုိ ဆုိပါတယ္။ ညြန္႔၀င္းကလည္း ဒီသီခ်င္းနဲ႔အတူ လြမ္းျပတာ ၾကည္႔ရသူ ပရိတ္သတ္ မငုိေပမယ္႔ မ်က္ရည္စုိ႔လာၾကပါတယ္။ ရင္ထဲမွာ အျငိဆုံးအခန္းကေတာ႔ ေနာက္ဆုံးအခန္းပါပဲ။ ႏွင္းဆီပင္ေတြ ၾကားမွာရွိတဲ႔ ခုံတန္းလ်ားေလးေပၚမွာ ဆြယ္တာေလး ျခံဳျပီး ထုိင္ေနတဲ႔ ခ်စ္သူကို လာေတြ႔တဲ႔ အခန္းကေတာ႔ အလြမး္ကုိ ပုိရင္႔သြားေအာင္ သရုပ္ေဆာင္ သြားၾကပါတယ္။

 

ခင္ယုေမနဲ႔ ညြန္႔၀င္းရဲ႕ေနာက္ထပ္ေကာင္းတဲ႔ ကားကေတာ႔ ခ်ိဳျပဳံး၊ ေမႏြဲ႔တုိ႔နဲ႔အတူ သရုပ္ေဆာင္ထားတဲ႔ “ေရႊျခည္ ေငြျခည္ တန္းပါလုိ႔” ပါ။ ေနာက္က်ေနာ္ ၾကိဳက္ခဲ႔တဲ႔ မင္းသားထဲမွာ သုေမာင္လဲပါပါတယ္။ စျပီး ၾကည္႔မိတဲ႔ ကားကေတာ႔ “အၾကင္တုိ႔ လင္မယား” ပါပဲ။ ေမာင္ႏွမ၀မ္းကြဲ ေတာ္စပ္တဲ႔သူ ႏွစ္ေယာက္ကို လင္မယားခန္းထားျပီး ရိုက္လုိ အေ၀ဖန္ခံခဲ႔ရတာကို မွတ္မိေနပါေသးတယ္။ ဒီကားက ညားခါစလင္မယားနွစ္ေယာက္ ကေမာက္ကမျဖစ္တာေတြကို ရုိက္ျပထားေပမယ္႔ တကယ္႔ပညာေပးကားလုိ႔ ေျပာရင္လဲ ရပါတယ္။ အိမ္ေထာင္က်တဲ႔အခါ ကိုယ္ဘာသာကိုယ္ အိမ္ခြဲမေနဘဲ ႏွစ္ဖက္မိဘအိမ္မွာ ေနတဲ႔အခါ မိန္းကေလးဘက္ လုိက္ေနတဲ႔အခါ ေယာက်ာ္းကို ျပဳစုရင္ အိမ္ကမၾကိဳက္၊ ေယာက်္ားေလးဘက္ လုိက္ေနျပန္ေတာ႔ မိနး္မကို ယုယရင္ အိမ္ကမၾကဳိက္၊ ကုိယ္႔ဘာသာကိုယ္ ခြဲေနျပန္ေတာ႔ မလုပ္တတ္မကိုင္တတ္နဲ႔ အဆင္မေျပ၊ ကေမာက္ကမ ျဖစ္ရတာကို ရုိက္ျပထားတာပါ။ တကယ္ေတာ႔ “ကိုယ္ဥမွ ကိုယ္ခင္တယ္”ဆုိတဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ ျမန္မာလူမ်ဳိးရဲ႕ မွားယြင္းေနတဲ႔ လူေနမႈစရိုက္ကို ျပင္ေစခ်င္တဲ႔ ဆႏၵနဲ႔ ရုိက္ျပသြားတာကေတာ႔ အေသအခ်ာပါပဲ။ တကယ္သေဘာက်ခဲ႔တဲ႔ အခန္းကေတာ႔ လင္မယား စိတ္ဆိုးျပီး ေယာက်္ားက အိမ္ေပၚကေန ဆင္းသြား၊ မိန္းမက အိမ္နီးနားခ်င္းေတြရဲ႕ တုိက္တြန္းမႈနဲ႔ ယၾတာေတြေခ်ျပီး ေယာက်္ား ျပန္လာေအာင္လုပ္၊ ေယာက္်ားက စိတ္ေျပလုိ႔ ျပန္လာခ်ိန္ ယၾတာေခ်တာနဲ႔ တုိးေတာ႔ သူဘာသာသူ ျပန္လာတာကို ယၾတာေခ်လုိ႔ လာတယ္လုိ႔ ထင္မွာစုိးလုိ႔ ျပန္လွည့္သြားတာေတြပါ။ မယုံၾကည္သင္႔တာေတြကို ယုံၾကည္တာ ကိုးကြယ္မႈ မွားေနတာကို ပါးပါးေလး ဆန္႔က်င္ျပသြားတယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ ရယ္စရာေကာင္းတဲ႔ အခန္းေတြကေတာ႔ အဖြားက ေျမးကို ေမာ္ေတာ္ကား၀ယ္ေပးလို႔ အိမ္ေအာက္မွာ ထားတာ ကားမွန္ ျဖဳတ္ၿပီး အခုိးခံရတာတုိ႔၊ ကားက ကန္ထဲကို ေရေသာက္ဆင္းတဲ႔ အခန္းေတြေပါ႔။

 

ေနာက္ က်ေနာ္နွစ္သက္တဲ႔ သုေမာင္ရဲ႕ ကားကေတာ႔  ခင္သီတာထြန္း၊ သုေမာင္ရယ္နဲ႔ ေကာလိပ္ဂ်င္ေန၀င္းတုိ႔ သရုပ္ေဆာင္ထားတဲ႔ ကားပါပဲ။ “အခ်စ္နဲ႔သူ၏ ကုိကုိ” ဆုိတဲ႔ ကားပါ။ အေ၀းေျပးကားၾကီးတစ္စင္းနဲ႔ပဲ ဇာတ္ကားတစ္ကားလုံး ျပီးသြားခဲ႔တာပါ။ အိမ္က ေပးစားတာကို မလုိခ်င္လုိ႔ ထြက္လာတဲ႔ မင္းသမီးကုိ သူ႔အေဖက လူေပ်ာက္ေၾကာ္ျငာ ထည့္လုိက္ပါတယ္။ သူ႕သမီး သတင္းကို ေပးနုိင္ရင္ ဆုေငြေပးမယ္ေပါ႔။ အဲဒါကုိ ကားထဲမွာ ပါလာတဲ႔ မင္းသားက သတင္းစာဖတ္ေတာ႔ သိသြားပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ခပ္တည္တည္ေနတတ္၊ မိန္းမေတြနဲ႔လည္း ကင္းကင္းေနတတ္တဲ႔ မင္းသားက သိေပမယ္႔ အေရာမ၀င္ပါဘူး။ ဂြတီးဂြက် ဘုဂလန္႔မင္းသားနဲ႔ ဆတ္ဆတ္ထိမခံ မင္းသမီးက အျမဲတမ္းျငိျပီး ျပႆနာေတြျဖစ္တဲ႔ ကားေလးေပါ့။ ဟာသကားေလးပါပဲ။ အမွတ္ရစရာ အေကာင္းဆုံးကေတာ႔  ကားျပန္ေပးဆြဲတဲ႔ လူဆုိးကို တုိက္ပုံအက်ီေအာက္က လ်က္ဆားပုလင္းနဲ႔ ေထာက္ျပီး လြတ္ေအာင္ ၾကံခဲ႔တာရယ္၊ လမ္းမွာတည္းတဲ႔ ညမွာ မင္းသားက မယ္ဒလင္ေလး တီးလုိ႔ “ခ်စ္ျခင္းအစဆုိတာ…. မ်က္စိပသာဒ..” ဆုိတဲ႔ စာသားေလးပါတဲ႔ သီခ်င္းေလး “ေမာင္႔သက္လယ္” (မူရင္းအဆုိရွင္ ဂီတာစိမ္းေမာင္)သီခ်င္းကို ျပန္ဆုိတာပါပဲ။ ဇာတ္လမ္းအခ်ဳပ္မွာေတာ႔ မင္းသမီးက မင္းသား သူ႔ကို ခ်စ္တယ္ဆုိတာကို မယုံ။ သူ႔အေဖဆီက ဆုေငြလုိခ်င္လုိ႔ သူ႔ကို ေစာင္႔ေရွာက္တယ္ ထင္ပါတယ္။ တကယ္တမ္း ဆုေငြ လာယူခ်ိန္မွာ သူစိုက္ထားတဲ႔ ပုိက္ဆံ(အေၾကာ္ႏွစ္ခုဖုိးေတာင္ မခ်န္ပါဘူး)ပဲ အတိအက် ယူသြားတာ သိမွ မင္းသမီးက မွားမွန္းသိ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာေတာ႔ အသိက ေနာက္က် အိမ္က ေပးစားတဲ႔သူကုိ လက္ထပ္ဖုိ႔ သေဘာတူ ေခါင္းညိမ့္ၿပီးပါျပီ။ ေနာက္ဆုံးေတာ႔ မဂၤလာေဆာင္ဖုိ႔ အခ်ိန္ေရာက္ေနမွ မင္းသားက မင္းသမီးကုိ မင္းသမီးအေဖ အကူအညီနဲ႔ ထြက္ေျပးေပါ႔။ ေတာ္ေတာ္ေလး ရယ္ရပါတယ္။  ဒါေတြကေတာ႔ ခံစားမႈအျပည္႔နဲ႔ ၾကည္႔ခဲ႔တဲ႔ ရုပ္ရွင္ေလးေတြေပါ႔။

 

က်ေနာ္ငယ္ငယ္က ရုပ္ရွင္အေတာ္ေလး ၾကိဳက္ခဲ႔ပါတယ္။ အခု ျပန္ေျပာျပနုိင္တဲ႔ ကားေတြက က်ေနာ္အေတာ္ေလးကို နွစ္သက္လြန္းလုိ႔ စိတ္ထဲမွာ မေမ့မေပ်ာက္နုိင္ဘဲ က်န္ေနတာေလးေတြကို ဘာမွတ္တမ္းစာအုပ္မွ ျပန္မလွန္ဘဲ ကိုယ္မွတ္မိတာေလးေတြကို ျပန္ေတြးလုိ႔ ေရးခဲ႔တာပါ။ က်ေနာ္ၾကည္႔ေတာ႔ ၾကည္႔ဖူးတယ္။ သိပ္မမွတ္မိကားေတြလဲ အမ်ားၾကီးပါ။ ညြန္႔၀င္းနဲ႔ ျမင့္ျမင္႔ခင္တုိ႔ရဲ႕ မမထားနဲ႔အပါ (အရင္က ေအ၀မ္းတင္ေမာင္နဲ႔ ေမရွင္)၊  ၾကည္ၾကည္ေဌးရဲ႕ ပန္းပန္လ်က္ပါ။ ညြန္႔၀င္းညီ မင္းသားေခ်ာ ၀င္းဗိုလ္ပါတဲ႔ ပုလဲငုံ၊ ၀င္းဦးအကုိ ၀င္းညြန္႔ပါတဲ႔ သခြတ္ပန္း၊ မင္းသမီးေဒစီေက်ာ္၀င္းရဲ႕ မွဲ႔တစ္ေပါက္၊ ေအာင္လြင္နဲ႔ ေအးေအးသင္းရဲ႕ မာယာေထာင္ေျခာက္၊ ညြန္႔၀င္းနဲ႔ ၀ါ၀ါရဲ႕ ခ်စ္သူ၀ုိင္း၀ုိင္းလည္၊ တင္တင္ႏြဲ႕ရဲ႕ က်မမွာ မိန္းမသား၊ တြံေတးသိန္းတန္န႔ဲ ျမင္႔ျမင္႔ခုိင္ရဲ႔ လြမး္ေစတီနဲ႔ မာယာရွင္၊ ေကာလိပ္ဂ်င္ေန၀င္းရဲ႕ ေက်ာက္ဘီးလူးနဲ႔ ပပ၀င္း၊ စုိးေရႊရဲ ေျမမွာပြင္႔ေသာ ေမတၱာပန္း၊ ျမတ္ေလးရဲ႕ ငုိ၍ရီ၍ မရေသာ မ်က္နွာ စသျဖင့္  ၾကည္႔ဖူးတဲ႔ကားေတြ ျပန္ေျပာမယ္ဆုိရင္ အမ်ားၾကီးပါ။ ၾကည့္ဖူးတဲ႔ ကားေတြရွိသလုိ မၾကည္႔ဖူးတဲ႔ ကားေတြလဲ အမ်ားၾကီး ရွိနုိင္ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ငယ္ငယ္က ရုပ္ရွင္မၾကည္႔ရတဲ႔ အခ်ိန္ေတြလဲ အမ်ားၾကီးရွိခဲ႔ပါတယ္။ ပထမအစမ္းစာေမးပြဲ ဒုတိယအစမ္းစာေမးပြဲနဲ႔ အတန္းတင္စာေမးပြဲၾကီး နီးရင္ ရုပ္ရွင္ၾကည္႔ခြင္႔ အပိတ္ခံရပါတယ္။ အိမ္က လူၾကီးေတြက တားျမစ္တာပါ။ ဒါေပမယ္႔ ခုိးလဲ မၾကည္႔ရဲပါဘူး။ ဒါေၾကာင္႔လဲ စာေမးပြဲျပီးရင္ ရုပ္ရွင္ရုံမွာ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေတြ အျပည္႔ေပါ႔။

 

ငယ္ငယ္က ရုပ္ရွင္ၾကည္႔တုန္းက စိတ္ထဲမွာ ၾကည္႔ခ်င္လုိ႔ ၾကည္႔ပါတယ္။ ရုပ္ရွင္ထဲက ေပ်ာ္ရင္ လုိက္ေပ်ာ္မယ္၊ ငုိရင္ လုိက္ငုိမယ္ မတရားတာပါရင္ ေကာ္ဆဲမယ္။ တကယ္႔ကို အရသာရွိရွိ ၾကည္႔ခဲ႔ရတာပါ။ ေနာက္ခံစားတတ္တဲ႔ အရြယ္မွာက်ေတာ့ မင္းသားကို အားက်လုိ႔ေပါ့။ အားတယ္ လက္ထဲ ပိုက္ဆံရွိတယ္ဆုိရင္  ကားလဲတုိင္း ၾကည္႔တယ္။ ေပ်ာ္စရာေကာင္းခဲ႔သလုိ ရုပ္ရွင္ၾကည္႔တာလဲ အလုပ္တစ္ခုလိုပါပဲ။ ဒါေပမယ္ ႔နည္းနည္းေလး အရြယ္ရေတာ႔ စာတုိေပစေတြ ဖတ္ၿပီး

ကိုယ္ ေလးစားအားက်ရသူေတြ ေျပာတာကို နားေထာင္လုိ႔ နားေယာင္တတ္လာတဲ႔ အခ်ိန္မွာ အဂၤလိပ္ကားေတြ အၾကည္႔မ်ားလာၿပီး ျမန္မာရုပ္ရွင္ကုိ အၾကည္႔နည္းလာပါတယ္။ ရုပ္ရွင္တစ္ကားကို ၾကည္႔ျပီးတုိင္း စိတ္တုိင္းမက်တာေတြ မ်ားလာပါတယ္။ အဲေတာ႔ ရုပ္ရွင္ကိုလဲ အၾကည္႔နည္းသထက္ နည္းလာျပီး သူမ်ား ေကာင္းတယ္အေျပာမ်ားမွ ၾကည္႔ျဖစ္ပါေတာ႔တယ္။

 

 

(ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္)

 

ကိုေပါက္ (မႏၱေလး)

(၁၇.၉.၂၀၁၁)